کپی‌برداری ننکا از روش لوسادا

کپی‌برداری ننکا از روش لوسادا

پایگاه خبری فوتبالی- یک مربی ایرانی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، ولسلی ننکا که بعد از پایان همکاری قرمزها با داود فنایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد و در تمرینات این تیم وظیفه آماده‌سازی دروازه بان ها را بر عهده دارد، به مانند په‌په لوسادا مربی بدنساز این تیم یک دستیار جدید برای خود استخدام کرد تا در تمرینات به او در آماده‌سازی دروازه‌بان‌ها کمک کند.

ننکا که سابقه کار با مربیانی چون نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد، جزو مربیان باتجربه دروازه‌بانی است که طی چند سال گذشته وارد ایران شده است و دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز پس از حضور او بر خلاف سال گذشته وضعیت بهتری را سپری می‌کنند.

با توجه به تجربیاتی که ننکا دارد و تمرینات متنوعی که برای آماده‌سازی دروازه‌بان‌ها در نظر می‌گیرد، جواد باقری مربی دروازه‌بان‌های تیم امید پرسپولیس قرار است با صلاحدید کادرفنی به عنوان دستیار به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده تا در کنار اینکه به ننکا در آماده‌سازی دروازه‌بان‌ها کمک خواهد کرد بتواند در کنار این مربی تجربه اندوزی کند.

این اقدام کادر فنی قرمزها بیشتر برای بالا بردن سطح کیفی مربیان تیم‌های پایه است تا بتوانند در ادامه آنها هم تنوع بیشتری در تمرینات داشته باشند.

پیش از این په په لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس هم یک دستیار ایرانی با هماهنگی یحیی به کادر فنی اضافه کرد تا در تمرینات بتواند کمک حال او باشد.

7655