سپاهان بازی حیاتی برای مدافع پرسپولیس

سپاهان بازی حیاتی برای مدافع پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا دیدار پرسپولیس- سپاهان برای مدافع ملی‌پوش قرمزها اهمیت دارد؟

به گزارش فوتبالی، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدت‌ها غیبت، دوباره به تیم ملی برگشت و انتظار داشت بازگشتی رویایی را تجربه کند. او بین دو نیمه نبرد با سنگال به زمین فرستاده شد و در یکی از اولین لمس توپ‌ها با یک اشتباه مهلک توپ را درون دروازه ایران قرار داد.

 در آن لحظه خاص از بازی، هماهنگی بین او و سیدحسین برقرار نشد و همین مساله کافی بود تا دروازه ایران باز شود، این بدترین بازگشت ممکن برای مدافع محبوب کی‌روش به شمار می‌رفت. 

اما این پایان اشتباهات پورعلی گنجی نبود و در بازی مقابل تراکتور نیز فضای باز بین او و گئورگی گولسیانی و پا به توپ شدن محمد عباس زاده در این فضا و جا ماندن این دو مدافع در کورس با مهاجم حریف، کافی بود تا قرمزها غافلگیر شده و دروازه این تیم باز شود.

مرتضی که بعد از یک مصدومیت طولانی از تیم ملی و از فوتبال فاصله گرفته بود، آرام آرام مسیر بازگشت به زمین را طی کرده است، با این حال او هنوز به سطح آمادگی سابقش برای درخشیدن در تیم نرسیده است و این موضوع تهدیدی برای حضور او در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قطر خواهد بود.

با توجه به شرایط به وجود آمده حال به نظر می‌رسد نبرد پرسپولیس مقابل سپاهان برای مرتضی پورعلی گنجی که زیر ذره‌بین کی‌روش و همکارانش قرار گرفته بیش از سایر بازیکنان اهمیت خواهد داشت.

7655