بارسلونا چه آماری مقابل اینتر دارد؟

بارسلونا چه آماری مقابل اینتر دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اینتر در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 امشب، 12 مهر ماه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم می روند و بارسلونا یکی از مهم ترین بازی های خود را در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اگر می خواهد راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود باید بتواند عملکرد خوبی را مقابل اینتر از خود نشان دهد چرا که شکست بارسا مقابل بایرن مونیخ کار را برای آبی و اناری ها سخت کرده است و شاگردان ژاوی اکنون برای صعود از گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رقابت نزدیکی با اینتر خواهند داشت.

بارسلونا به طور کلی آمار خوبی مقابل تیم ایتالیایی دارد و از این جهت می تواند امیدوار باشد که بتواند اینتر را شکست دهد و بدین ترتیب خود را در جایگاه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

بارسا تاکنون 8 بازی را مقابل اینتر با پیروزی پشت سر گذاشته است و 4 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است. بارسا مقابل اینتر 21 گل زده و 11 گل خورده داشته است و بدین ترتیب آمار کلی آبی و اناری پوشان مقابل اینتر مناسب است و همین قضیه به شاگردان ژاوی و هواداران بارسا امید می دهد.

1470