مسی برای بازگشت یا عدم بازگشت به بارسلونا چه زمانی تصمیم می‌گیرد؟

مسی برای بازگشت یا عدم بازگشت به بارسلونا چه زمانی تصمیم می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر دوباره بحث بازگشت یا عدم بازگشت لیونل مسی به بارسلونا داغ شده است و برخی از خبرنگاران اعتقاد دارند که لیونل مسی به زودی دوباره به بارسلونا بازخواهد گشت و دوران حرفه ای خود را تا بازنشستگی در آن جا ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از کودکی در بارسلونا حضور داشته است و به نوعی بارسلونا باشگاهی است که مسی قلب و روح خود را در آن جا گذاشته است و دورانی طولانی در این تیم داشته است و بنابراین این موضوع برای او خوشایند خواهد بود که بتواند روز های منتهی به پایان دوران حرفه ای خود را در این باشگاه سپری کند.

چند خبرنگار مطرح درباره اوضاع مسی درباره بازگشت یا عدم بازگشت به بارسلونا به تازگی اظهار نظر کرده اند. یکی از آن ها بروناتی بوده است که ادعا کرده لیونل مسی در تابستان بعدی و با اتمام قراردادش با پی اس جی به بارسا بازخواهد گشت.

دیگری فابریتزیو رومانو بوده است که ادعا کرده هنوز هیچ صحبتی میان بارسا و پی اس جی و یا بارسلونا و مسی صورت نگرفته است و مسی تصمیم گیری درباره آینده خود را به سال 2023 موکول کرده است.

از سوی دیگر گستون آیدول گفته است اطرافیان مسی توافق با بارسلونا را تکذیب می کنند، مسی به حضورش در جام جهانی فکر می کند و پاریسن ژرمن برای تمدید قرارداد او فشار می آورد.

1470