عکس؛ رنگ‌پاشی به نقاشی دیواری کلوپ توسط خرابکارها

عکس؛ رنگ‌پاشی به نقاشی دیواری کلوپ توسط خرابکارها

پایگاه خبری فوتبالی - یک نقاشی دیواری که ماه گذشته به احترام یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول کشیده شده بود، توسط گروهی از مخالفین این مربی در آستانه بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و رنجرز توسط خرابکاران با رنگ پاشی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته گروهی تصمیم گرفتند که یک نقاشی زیبا را از یورگن کلوپ روی دیواری در خیابان راندولف طراحی کنند که در این نقاشی از یکی از جملات یکی از شعارهای معروف هواداران لیورپول در مورد کلوپ استفاده شده است:" می دانی که او این را گفت"

اما تنها چند هفته پس از اتمام این نقاشی زیبا چند خرابکار تصمیم گرفتند که آن را تخریب کنند. در حقیقت بسیاری از هواداران از این اقدام آشوبگرها اقدام دلخوری کردند و آن را ناامیدکننده دانسته اند. در حقیقت برای تکمیل این نقاشی به چهار روز زمان نیاز بود. فاصله این نقاشی تا آنفیلد فقط پنج دقیقه با پای پیاده است.

کلوپ محبوبیت زیادی در میان هواداران لیورپول دارد و این اقدام خرابکارانه احتمالا از جانب هواداران تیم رقیب بوده است چرا که این مربی بارها به تیم های رقیب زخم زده و در سالهای اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است. لیورپول باید در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رو در روی رنجرز قرار بگیرد.

4125