اقدام جالب رونالدو؛ پایش را روی آرم منچسترسیتی نگذاشت

اقدام جالب رونالدو؛ پایش را روی آرم منچسترسیتی نگذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به نشانه احترام حاضر نشد تا در زمان ورود به ورزشگاه اتحاد پای خود را روی آرم باشگاه منچسترسیتی بگذارد.

به گزارش فوتبالی، ستاره منچستریونایتد تصمیم گرفت که از کنار آرم منچسترسیتی قدم بزند تا به حریف احترام بگذارد. این در حالیست که چند سال پیش آندر هررا هافبک اسپانیایی سابق منچستریونایتد در زمان خروج از بازی در سال 2018 روی آرم منچسترسیتی آب دهان انداخته بود.

رونالدو در شب شکست شش گله و سنگین منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی روی نیمکت نشست و بازی نکرد. تن هاگ تصمیم گرفت که به رونالدو بازی ندهد و دلیل عدم استفاده از وی به عنوان نیمکت نشین را احترام به این بازیکن دانست. روی کین از بازی نکردن رونالدو مقابل منچسترسیتی انتقاد کرده بود و گفته بود که تن هاگ در حال بی احترامی به ستاره پرتغالی است. 

رونالدو در این فصل نقش بسیار کمرنگی در منچستریونایتد داشته و تن هاگ عملا ستاره پرتغالی را به یک نیمکت نشین تمام عیار تبدیل کرده است و از او  در لیگ اروپا استفاده می کند و کریستیانو در لیگ انگلیس به نیمکت نشینی عادت کرده است. ستاره پرتغالی به ترک اولدترافورد در زمستان فکر می کند که باید دید که ایا مقصدی برای خود پیدا می کند یا نه.

4125