حذف در ثانیه های پایانی تیم هاشم‌زاده با شکست مقابل ژاپن

حذف در ثانیه های پایانی تیم هاشم‌زاده با شکست مقابل ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی‌پوش سابق فوتسال ایران با وجود ارائه عملکردی تمجیدبرانگیز مقابل ژاپن، از صعود به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا بازماند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اندونزی از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، مقابل ژاپن صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

شاگردان محمد هاشم‌زاده در نیمه نخست فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردند که نتوانستند از آنها بهره‌ای ببرند. آنها در اولین دقیقه از نیمه دوم دروازه ژاپن گشودند و توانستند این گل را حدود 11 دقیقه حفظ کنند. در دقیقه 32 اما ورق برگشت و ژاپن پس از اینکه گل تساوی را به ثمر رساند، ثانیه‌هایی بعد با اشتباه بازیکنان اندونزی به گل دوم رسید.

اندونزی در ادامه مسابقه روی به بازی پنج نفره آورد، اما گل سوم را در دقیقه 38 دریافت کرد. تیم هاشم‌زاده در فاصله هفت ثانیه تا پایان، گل دوم را به ثمر رساند. اندونزی در آخرین ثانیه‌ها در آستانه گلزنی بود و توپ را وارد دروازه حریف هم کرد که با نظر داور، این گل به دلیل پایان مسابقه مردود اعلام شد. در واقع بازیکنان اندونزی تنها یک ثانیه کم آوردند. بازیکنان این تیم در دقیقه 34 فرصت رسیدن به گل را داشتند و در شرایط دو به تک با دروازه‌بان قرار گرفتند، اما به دلیل اینکه یک بازیکن روی زمین افتاده بود، توپ را به بیرون زدند.

زری فتحی داور بانوی کشورمان یکی از اعضای تیم داوری این مسابقه بود.

۸۲۸۵