بایرن مونیخ به دنبال شکست دادن کلوپ در مورد هافبک اتریشی

بایرن مونیخ به دنبال شکست دادن کلوپ در مورد هافبک اتریشی

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی  گزارش داده است که بایرن مونیخ به خرید کنراد لایمر بازیکن مورد نظر لیورپول کاملا اطمینان دارد.

به گزارش فوتبالی، خبرنگار معتبر ایتالیایی گزارش داده است که بایرن مونیخ مطمئن است که می تواند تیم یورگن کلوپ را در مسیر جذب ملی پوش اتریشی شکست بدهد.  گفته می شد که لایمر در تابستان قبلی می خواست به بایرن مونیخ برود اما لایپزیش با انتقال مخالفت کرد. در حقیقت باواریایی ها برای خرید این بازیکن به توافق شخصی رسیده بودند.

این بازیکن 25 ساله اخیرا گفته بود که طرفدار لیورپول است و همین مسئله باعث شده بود تا هواداران این تیم به خرید وی در سال 2023 امیدوار شوند. با این وجود ناگلسمن که از تابستان 2021 به دنبال خرید لایمر بوده، در نظر دارد که این بازیکن را در تابستان اینده به صورت رایگان به خدمت بگیرد و لیورپول را در مسیر جذب وی شکست بدهد.

لایمر که در خط هافبک بازی می کند، فصل گذشته در 43 بازی در لایپزیش پنج گل زد و شش پاس گل داد و به تیم آلمانی کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند. این بازیکن در شش بازی فصل خود به علت مصدومیت ها نتوانسته در گل یا پاس گلی نقش داشته باشد اما در هر صورت بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال خرید اوست. بایرن در نظر دارد که این  هافبک اتریشی را در تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

4125