شمسایی: همه بازیکنان ما بهترین بودند / به اهداف خود رسیدیم

شمسایی: همه بازیکنان ما بهترین بودند / به اهداف خود رسیدیم

پایگاه خبری فوتبالی- وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان دیدار تیم های ملی ایران و ویتنام با برتری 8 بر یک تیمش مقابل ویتنام در یک چهارم جام ملت‌های فوتسال آسیا در کنفرانس خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربى تیم ملی فوتسال ایران در كنفرانس خبرى بعد از بازى ايران و ويتنام گفت: بازى بسیار جذابی بود و به اهدف خود و آن چه دنبال آن بودیم،رسیدیم. می‌دانستیم که باید سفت و سخت شروع کنیم تا تنبیه نشویم. تیم ویتنام را خیلی خوب آنالیز کردیم و به جمع 4 تیم برتر صعود کردیم و بازیکنانم روز به روز به آن بلوغ ورزشی می‌رسند.

وی ادامه داد: روزی بوده که من در تیم ملی بازی می‌کردم و به تیمی 36 گل زدیم اما آن دوران تمام شده و فوتسال در دنیا در حال پیشرفت هست. من باور نمی کردم که بتوانیم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم و در جام جهانی قبلی شخصیت خود را نشان داده بود. همه در حال پیشرفت هستند و نسل در حال تغییر هستند. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و منتظر می‌شویم تا بازی حریف بعدی خود را ببینیم و خوب آن‌ها را آنالیز کنیم. مهم‌تر از فینال، نیمه نهایی است. من در سال 2005 برای اولین بار به ویتنام آمدم و به من گفتند که این کشور برنامه بلند مدتی برای فوتسال دارند و فکر نمی‌کردم به این سرعت پیشرفت کنند و نمونه آن جام جهانی است. متاسفم که ویتنام لیگ ندارد اما بازیکنان خوبی دارد.

شمسایی در خصوص طیبی عنوان کرد: او رهبر تیم من است و بازیکنان باید همه به او احترام بگذارد و او هم باید بزرگ‌تری کند زیرا بازیکن بین‌المللی ما است.

در ادامه حسين طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال در این نشست خبری ادامه داد: همه بازیکنان ما بهترین بودند. خدا را شکر می‌کنم به هدف خود رسیدیم و طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم. تیم ما یک تیم متفاوت است و 90 درصد ما تا به حال در آسیا بازی نکرده بودند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: وقتی گلی زده می‌شود، تلاش همه بازیکنان است و من آن را به ثمر نشانده‌ام. ما همیشه کار تیمی می‌کنیم و شخص گل نمی‌زند و این تیم ایران است گل می‌زند. تیم متفاوتی داریم و بسیار جوان هستیم اما با احترام به همه تیم‌ها می خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.

5960