حضور عجیب جرارد در مهمانی قاچاقچی مواد مخدر

حضور عجیب جرارد در مهمانی قاچاقچی مواد مخدر

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره فوتبال انگلیس به خاطر انتشار تصاویر حضورش در مهمانی یکی از لیدرهای قاچاقچی های مواد مخدر در ایرلند، جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استون ویلا از طریق "فیس تایم" با یکی از هواداران تیمش ارتباط برقرار کرده است اما نکته این جاست که او در کنار لیام بیرن حضور دارد. در این تصاویر، اسطوره لیورپول به سوی دوربین بوسه می فرستد آن هم در حالی که بیرن در کنارش حضور دارد که یکی از اعضای گروه جرایم سازمان یافته "کیناهان" است. بیرن بعد از آن پیشنهاد می دهد که ضیافت شام میان آن هوادار و جرارد برگزار شود و اسطوره لیورپول نیز به این هوادار پیشنهاد می دهد که تماشاگر یکی از بازیهایشان باشد.

البته دیلی میل گزارش داده است که هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند که جرارد در جرایم نقش داشته یا اطلاعی از فعالیت های مجرمانه بیرن اطلاعی داشته است. از سویی گفته می شود که لیلی الا دختر استیون جرارد با لی، پسر بیرن قرار می گذارند و با هم رابطه دارند.

بیرن مرد دست راست دنیل کیناهان است که یکی از لیدرهای قاچاقچی های مواد مخدر در ایرلند است و پس از دستگیری شوهر خواهرش در سال 2019، رهبری گروه را به عهده گرفته است.

4125