بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی پرسپولیس در اصفهان؟

بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی پرسپولیس در اصفهان؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس مقابل سپاهان به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، وحید امیری مدافع- هافبک چپ قرمزها که در بازی مقابل تراکتور برای اولین بار در لیگ بیست و دوم از دقیقه 60 به میدان رفت به نظر می‌رسد با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته شرایط حضور در ترکیب ثابت تیمش را به دست آورده است.

امیری بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت که با تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی همراه بود، در ادامه به اردوی تیم ملی دعوت شد تا زیر نظر فیزیوتراپ خارجی تیم ملی که مرد معتمد کارلوس کی‌روش هم هست تمرین کند و در اتریش هم دقایقی جلوی اروگوئه بازی کرد.

هر چند که سرمربی تیم ملی ترجیح داد جلوی تیم قدرتی سنگال، از امیری استفاده نکند اما با توجه به اینکه امیری شرایط بازی را به دست آورده و جلوی تراکتور هم بازی کرد، به احتمال زیاد، جلوی سپاهان هم ممکن است به میدان برود. البته که هنوز معلوم نیست یحیی گل‌محمدی از بازیکن چندپسته تیمش در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا او را به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان خواهد کرد. در هر حال پرسپولیسی ها نگران هستند امیری دوباره بر اثر برخورد و فشار سنگین بازی، دچار مصدومیت دوباره نشود چون او از ناحیه کمر هنوز مستعد مصدومیت است.

یحیی گل‌محمدی که در نقل و انتقالات تابستانی این فصل مدافع چپ جذب نکرد، پس از جدایی سعید آقایی و علی شجاعی، علی نعمتی را به دفاع چپ فرستاد و همچنین روی بازگشت وحید امیری به زمین مسابقه و این پست حساب باز کرده است.

7655