امیرآبادی: برخی رفتارهای ساپینتو در روحیه بازیکنان تاثیر منفی دارد

امیرآبادی: برخی رفتارهای ساپینتو در روحیه بازیکنان تاثیر منفی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: باید ساپینتو را توجیه کنند که عصبانیت‌ خودش را کنترل کند. به طور حتم این رفتارها می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد.  

به گزارش فوتبالی، «مهدی امیرآبادی» در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال در حساس‌ترین بازی هفته به برتری دست پیدا کرد و توانست در کورس مدعیان سه امتیاز مهم را به دست آورد.

وی افزود: شاید این تصور می‌شد پس از تعطیلی لیگ برتر و در شروع مجدد مسابقات، استقلال با افت روبرو شود اما این اتفاق رخ نداد و برد حاصل شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در سالی که تیم‌های مدعی زیادند و مسابقات دشواری پیش روی استقلال است امیدوارم این تیم بتواند به روند خوبش ادامه دهد.

وی تصریح کرد: رفتاری که سایپنتو در اواخر بازی با گل‌گهر نشان داد خوب نبود، به طور حتم این رفتارها می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد و آنها را به هم بریزد.به نظرم باید ساپینتو توجیه شود که در استقلال این عصبانیت‌ها را کنترل کند، همانطور که بازیکنان حاشیه ندارند سرمی تیم نباید چنین رفتاری داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با فولاد خوزستان یکی دیگر از فینال‌های استقلال در لیگ برتر است و به طور حتم بردن این تیم می‌تواند برای موفقیت در ادامه لیگ تاثیرگذار باشد.

5960