اولین پاسخ منفی توخل به یک مشتری

اولین پاسخ منفی توخل به یک مشتری

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی سابق چلسی پیشنهاد هدایت بایر لورکوزن را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم آلمانی در رده ماقبل آخر جدول بوندسلیگا قرار گرفته و فقط پنج امتیاز دارد. فرناندو کارو مدیر اجرایی اسپانیایی لورکوزن به دنبال مربی جدید برای تیمش است. در حقیقت در حال حاضر هدایت این تیم به عهده جراردو سئوانه است اما مربی سوییسی با یک اولتیماتوم جدی مواجه شده است. کارو در این شرایط با توخل تماس گرفته بود اما مربی آلمانی این پیشنهاد را رد کرد.

در حقیقت لورکوزن شروع فصل کابوس واری را داشته است. آنها در فصل گذشته به رتبه سوم رسیدند که باعث شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند اما در شروع لالیگا در هشت بازی فقط پنج امتیاز گرفته اند و خطر سقوط را حس می کنند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز هم امتیاز با اتلتیکو مادرید هستند که در رتبه دوم گروه B جای گرفته است.

البته شایعات زیادی در مورد آینده توخل وجود دارد، از بایرن مونیخ تا تیم ملی انگلیس. این مربی کارنامه خوبی در دوران کاری خود داشته اما رابطه خوبی با تاد بولی مالک آمریکایی چلسی نداشت و  ناچار به جدایی شد. به نظر می رسد که این مربی ترجیح می دهد که در تیم های بزرگ تری نسبت به لورکوزن فعالیت کند و فعلا به گزینه های دیگری فکر می کند.

4125