شمسایی: بازى در مرحله حذفى بازى مرگ و زندگى است

شمسایی: بازى در مرحله حذفى بازى مرگ و زندگى است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، وحید شمسایی در كنفرانس خبرى قبل از بازى ويتنام گفت: براى يك بازى خوب و تماشاگرپسند آماده ايم. با تيم ويتنام كه با مربى بسيار خوبى كه در گذشته هم توانسته تيم آرژانتين را قهرمان جهان كند، دیدار خواهیم داشت.

شمسايي گفت: از نظر من بازى در مرحله حذفى بازى مرگ و زندگى است، در صورت برد به مرحله بعدى صعود مي كنیم و در جمع چهار تيم برتر فوتسال آسيا قرار ميگيریم  و در صورت باخت هر تيم به كشور خود برمي‌گردد .

شمسایی افزود: ما در اين بازى حق اشتباه نداريم و تمام تلاشمان را براى پيروزى و برد ويتنام مي كنيم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به سوال سايت AFC مبنى بر صحبت هاى سرمربى تيم ويتنام كه در نشست خبرى قبل بازى اعلام كرده است كه تيم ايران مهاجمان خوبى دارد و تيم ويتنام هم در دفاع خوب هست و نظر شما در اين مورد چيست؟گفت: اين دیدار، تفاوت دو تيم با دو شكل از بازيست، تيم ايران تشنه تهاجم و گل زدن و تيم ويتنام هم خيلى در دفاع كردن سختكوش هستند.

وى اظهار داشت: قطعا دو تيم خيلى خوب بازى همديگر رو آناليز كردند. به نظر من اين امر،از زيبايى هاى بازى فردا براى تماشاگران است.

 شمسايى افزود: ساعت بازى فردا از قبل برنامه‌ريزى شده است و تيم ایران در مرحله حذفى مسابقات ساعت 11 به وقت محلی و 11:30 به وقت تهران صبح فردا سه شنبه 12 مهرماه بازى خواهد كرد و من به ياد ندارم كه در اين ساعت مسابقه اى در اين سطح برگزار گردد، در اين شرايط ما بايد طبق قوانين برگزارى مسابقات ساعت ٩:٣٠ دقيقه صبح در ورزشگاه باشيم و بازيكنان بايد از ساعت ٧ صبح آماده بازى باشند و من به عنوان سرمربى نميتوانم بپذيرم كه در اين مرحله از مسابقات، ساعت بازى صبح به اين زودى باشد، ضمن اينكه بايد اذغان كنم در مورد امكانات برگزارى مسابقات و ميزبانى كشور كويت تمام موارد ايده‌آل و فوق العاده بوده است.

1984