چلسی با ستاره تیم ملی فرانسه پیش‌قرارداد امضا کرد

چلسی با ستاره تیم ملی فرانسه پیش‌قرارداد امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران چلسی از خرید بازیکن دست نمی کشند.

به گزارش فوتبالی، تاد بولی مالک آمریکایی جدید این تیم و شرکت کلیرلیک کپیتال همچنان به تلاش برای خریدهای جدید ادامه می دهند هر چند که آنها مذاکرات را برای استخدام یک مدیر ورزشی آغاز کرده اند. اتلتیک گزارش داده است که مدیران چلسی برای خرید کریستوفر انکونکو وینگر 24 ساله فرانسوی به توافق رسیده اند و حتی با وی پیش قرارداد امضا کرده اند.

در حقیقت این بازیکن تست پزشکی چلسی را هم با فکر پیوستن به این تیم در فصل 24-2023 پشت سر گذاشته است و بعد از آن پیش قرارداد را امضا کرده است آن هم در حالی که تا سال 2026 با تیم آلمانی قرارداد دارد.

اتلتیک گزارش داده است که لایپزیش برای نهایی شدن انتقال با مبلغ 60 میلیون یورو چراغ سبز نشان داده است یعنی مبلغی که رقم فسخ قرارداد این بازیکن است. انکونکو مدتهاست که مورد توجه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا قرار دارد و حالا به نظر می رسد که چلسی مقصد احتمالی او باشد آن هم در حالی که شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید ب ملی پوش فرانسوی مطرح شده بود.

از سویی چلسی به دنبال یک مدیر ورزشی جدید است که مایکل ادواردز مدیر ورزشی سابق لیورپول و کریستوف فرویند از سالزبورگ به آنها جواب رد داده اند.

4125