هوادار جوان یونایتد فقط یک نیمه تحمل داشت

هوادار جوان یونایتد فقط یک نیمه تحمل داشت

پایگاه خبری فوتبالی -  رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.

به گزارش فوتبالی، تماشای دیدار امروز منچستریونایتد و منچسترسیتی برای هواداران شیاطین سرخ راحت نبود. به خصوص عملکرد بسیار ضعیف یونایتد در نیمه اول هواداران اندک این تیم در ورزشگاه اتحاد را بیش از حد عصبانی و سرخورده کرده بود.

میزان سرخوردگی بین هواداران یونایتد تا حدی بود که یک هوادار جوان این تیم بین دو نیمه پیراهن قرمزرنگ یونایتد که بر تن داشت را با پیراهن آبی‌رنگ سیتی عوض کرده و ادامه مسابقه را با این پیراهن تماشا کند.

عکاس‌های خبری پیش از شروع مسابقه از این هوادار جوان که در ورزشگاه اتحاد با پیراهن یونایتد حاضر شده بود عکاسی کردند. عکاسی که از او تصویر گرفته بود بعد از شروع بازی در نیمه دوم به صورت تصادفی لنز دوربینش را روی او زوم کرد اما در کمال تعجب متوجه شد که این هوادار جوان با پیراهن آبی‌رنگ سیتی روی سکوها نشسته است.

عکس‌های این عکاس خبری از هوادار جوانی که در طول مسابقه پیراهنش و احتمالا تیمش را عوض کرده بود در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی مواجه شده و اغلب واکنش‌ها تمسخرآمیز بوده است.

یک کاربر با اشاره به تصاویر این هوادار جوان نوشت:" ناراحت نباش برادر! اینقدر سخت نگیر. ما هم نیمه دوم را 3-2 بردیم".

کاربر دیگری نوشت:" خلاصه‌ای از فوتبال مدرن. فقط طرفدار تیمی باش که برنده است".

یک کاربر دیگر توییتر با اشاره به تصاویر این هوادار نوشت:" زندگی در دنیا این روزها همینطور است. اگر نمی‌توانی شکست‌شان بدهی، به آنها ملحق شو".