پرسپولیس صفر - تراکتور یک/ انتقام تراکتور با بردیف و عباس‌زاده/ ترابی مقصر اول و آخر باخت پرسپولیس

پرسپولیس صفر - تراکتور یک/ انتقام تراکتور با بردیف و عباس‌زاده/ ترابی مقصر اول و آخر باخت پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور اولین شکست پرسپولیس در رقابتهای این فصل را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، تک گل محمد عباس‌زاده باعث شد تا شاگردان قربان بردیف دست به کار بزرگی در ورزشگاه آزادی بزنند و پرسپولیس را در خانه شکست دهند.

برترین بازیکن این میدان در کنار محمد عباس‌زاده، محمدرضا اخباری بود که توانست پنالتی مهدی ترابی را مهار کند تا پرسپولیس نتواند از شکست خانگی به مهمانش فرار کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، یورگن لوکادیا، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(61- وحید امیریسروش رفیعی(61- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی(92- سیامک نعمتیمیلاد سرلک(92- وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی(78- مهدی عبدیسعید صادقی، گئورگی ولسیانی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو(81- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد(66- محمد قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده(95- محمدرضا عباسی)

هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس

پرسپولیس - تراکتور ساعت 17.30

ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر

تیم داوری: موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری

اخطار: علی نعمتی(2)، علیرضا بیرانوند(65) از پرسپولیس و ابوالفضل رزاق‌پور(56)، هادی محمدی(65)، ریکاردو آلوز(81) و محمدرضا اخباری(84) از تراکتور

شرح گل:  پرسپولیس صفر - تراکتور  یک: محمد عباس‌زاده در دقیقه 75 با دروازه پرسپولیس تک به تک شد و اگر چه علیرضا بیرانوند توپ او را گرفت اما توپ برگشتی را مهاجم تراکتور وارد دروازه پرسپولیس کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 1: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه گوستاوو واگنین به بیرون رفت.

دقیقه 7: مهدی هاشم‌نژاد پس از دریبل مدافع پرسپولیس، شوت خود را روانه دروازه کرد که بیرانوند به شکلی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه 30: شوت سرکش رضا اسدی از پشت محوطه جریمه با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 43: محمد عباس‌زاده پس از چرخش از راه دور توپ را روانه دروازه کرد که بیرانوند موفق به سیو توپ شد.

دقیقه 58: محمدرضا اخباری با یک واکنش بسیار خوب اجازه گلزنی به بازیکن پرسپولیس را نداد.

دقیقه 64: پاس گوستاوو با سر به محمد عباس زاده رسید و او به صورت قیچی توپ را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی به زمین خورد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 70: پاس مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از عوض کردن پا شوت خود را زد که توپ به تیرک خورد.در توپ برگشتی دانیال اسماعیلی فر به توپ ضربه زد که مدافع تراکتور از روی خط برگرداند.

دقیقه 89: در شرایطی که پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شده بود محمدرضا اخباری پنالتی مهدی ترابی را مهار کرد.

حاشیه:  جواد خیابانی در حالی این بازی را گزارش خواهد کرد که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره بستری شدن او در بیمارستان منتشر شده بود.

راجر دسا دستیار اول کارلوس کی‌روش به همراه سایر مربیان تیم ملی با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره‌گر این دیدار هستند.

1984