شوک به رئال مادرید؛ مصدومیت ناگهانی کورتوا

شوک به رئال مادرید؛ مصدومیت ناگهانی کورتوا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید دچار مصدومیت شد و بازی امشب مقابل اوساسونا را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که کورتوا به علت احساس درد از ناحیه سیاتیک سمت چپ بازی امشب را از دست داده است که البته زمان بازگشت وی از مصدومیت به شرایطش بستگی دارد.

لوکاس وازکز و لوکا مودریچ به علت مصدومیت بازی امشب را از دست داده بودند و حالا کورتوا به سومین غایب رئال مادرید تبدیل شده است. آندری لونین دروازه بان اوکراینی امشب درون دروازه رئال مادرید قرار می گیرد. لونین در هفته گذشته در دو  بازی تیم ملی اوکراین حضور پیدا کرد و با کلین شیت کردن توانست بدرخشد تا به حضور  در لیست های بعدی تیم ملی کشورش امید داشته باشد. آندری دروازه بانی اینده دار است که در سال 2018 با 8.5 میلیون یورو  از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست و پس از تجربه حضور قرضی در لگانس، وایادولید و اوویدو  به رئال مادرید برگشت که در دو فصل اخیر  پنج بازی در رئال مادرید انجام داده است و بازی امشب اولین حضورش در فصل جدید خواهد بود. دروازه بان ذخیره رئال مادرید در بازی امشب نیز لوکاس کانیزارس پسر دروازه بان اسبق تیم ملی اسپانیا خواهد بود که در آکادمی رئال مادرید توپ می زند.

4125