مدیر افتخاری جدید رئال مادرید مشخص شد

مدیر افتخاری جدید رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - آمانسیو آمارو رسما به عنوان مدیر افتخاری جدید رئال مادرید انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، مجمع سالانه هواداران رئال مادرید برگزار شد که در این جلسه، آمانسیو آمارو رسما به عنوان مدیر افتخاری جدید رئال مادرید انتخاب شد. مدیر افتخاری جدید رئال مادرید جایگزین  پاکو خنتو می شود که در 18 ژانویه درگذشته بود و پنج سال و نیم به عنوان مدیر افتخاری رئال مادرید فعالیت می کرد. 

فلورنتینو پرز در زمان اعلام نام امانسیو به عنوان مدیر افتخاری جدید رئال مادرید گفت :" در روز هجدهم ژانویه با پاکو خنتو وداع کردیم. امروز آماسنیو را انتخاب می کنیم که باید جایگزین وی به عنوان مدیر افتخاری جدید رئال مادرید باشد." 

آمانسیو در دوران بازی خود 9 قهرمانی لیگ کسب کرد و در ششمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید حضور پیدا کرد. آماسنیو یکی از گلهای رئال مادرید را در فینال  1966 مقابل پارتیزان بلگراد به ثمر رساند. فلورنتینو بیان کرد:" آمانسیوی عزیز، مطمئنم که پاکو خنتو افتخار خواهد کرد که بداند تو جانشینش شده ای. دی استفانو نیز همین طور. تو مدیر افتخاری جدید رئال مادرید هستی، ممنون از تو."

خود آمانسیو نیر در این باره صحبت کرد:" باعث افتخار من است که به عنوان مدیر افتخاری جدید رئال مادرید انتخاب شده باشم. دوست دارم احساساتم را بیان کنم ام افقط می توانم تشکر کنم. "

آمانسیو در سال 1962 از دپورتیوو لاکرونیا به رئال مادرید آمد و چهارده فصل در باشگاه حضور داشت. وی در سال 1964 نیز به همراه تیم ملی اسپانیا فاتح یورو شد.

4125