لیست توپ طلا لو رفت؟/ دو رئالی در میان سه نفر برتر

لیست توپ طلا لو رفت؟/ دو رئالی در میان سه نفر برتر

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله دو هفته تا اعلام نام برنده توپ طلای 2022، لیستی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که برخی معتقدند که لیست لو رفته از برندگان این جایزه است.

به گزارش فوتبالی، مثل هر سال لیستی از برندگان توپ طلا لو رفته است که البته مشخص نیست که این لیست واقعی است یا جعلی است. در حقیقت در حال حاضر آرای توپ طلا جمع آوری شده و همه منتظرند تا فرانس فوتبال در روز 25 مهر برنده را در مراسمی در پاریس اعلام کند.

در لیستی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، نام 22 نفر اول مشخص شده است که مطابق اکثر پیش بینی ها،  کریم بنزما در رده اول قرار گرفته است. سادیو مانه مهاجم سنگالی در رده دوم قرار دارد و وینیسیوس جونیور دیگر ستاره برزیلی رئال مادرید و زننده گل قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ در رده سوم قرار گرفته است. محمد صلاح ، لواندوفسکی و امباپه نیز در رده های چهارم تا ششم جای دارند در حالی که کورتوا در رده دهم است و کریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند در میان ده نفر برتر نیستند.

فصل درخشان بنزما باعث شده تا کمتر کسی در مورد رسیدن توپ طلا به مهاجم فرانسوی تردید داشته باشد. کریم هم در لالیگا و هم در چمپیونزلیگ خوش درخشید و با گلهایش نقشی کلیدی در قهرمانی های رئال مادرید در این دو تورنمنت ایفا کرد.

4125