چرا برادر ژاوی اخراج شد؟

چرا برادر ژاوی اخراج شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار هرناندز برادر ژاوی و کمک مربی بارسلونا در بازی این تیم و مایورکا توسط داور بازی اخراج شد اما به نظر می رسد که بتواند به ال کلاسیکوی 24 مهر برسد و در آن بازی حساس در برنابئو در کنار برادرش روی نیمکت خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، خسوس خیل  مانزانو داور اسپانیایی در گزارش خود در مورد دلیل اخراج اسکار هرناندز نوشته است:" در دقیقه چهلم بازی، اسکار هرناندز به این دلیل اخراج شد: درگیری با نیمکت نشین های حریف که با دستانی رو به بالا حرکات ناخوشایندی داشت."

این گزارش به اسکار این امید را می دهد تا در برنابئو حضور پیدا کند چرا که اگر داور در گزارش خود دلیل اخراج اسکار را "اعتراض" می نوشت، این مربی ممکن بود که دو جلسه محروم شود و بازی ال کلاسیکو را از دست بدهد اما حالا که چنین چیزی در گزارش داوری قید نشده، احتمالا برادر سرمربی بارسلونا فقط یک جلسه محروم می شود.

بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا به نظر می رسد که محرومیت کمک مربی بارسلونا حداکثر یک جلسه باشد و این مربی بازی بعدی کاتالان ها را از دست می دهد اما احتمالا در برنابئو حضور خواهد داشت به برادرش کمک کند. بارسلونا رقابت داغی را با رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا خواهد داشت.

4125