مربی سرشناس لالیگایی در یک قدمی اخراج

مربی سرشناس لالیگایی در یک قدمی اخراج

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران سویا شنبه شب و پس از شکست مقابل اتلتیکو تصمیم نهایی خود را در مورد اخراج جولن لوپتگی گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، مربی سرشناس فوتبال اسپانیا که تجربه هدایت رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا را دارد، در هفته های اخیر در لبه تیغ قرار داشت و شمارش معکوس برای اخراجش از رامون سانچز پیزخوان آغاز شده است. مدیران سویا تلاش ها را برای استخدام جایگزین لوپتگی آغاز کرده اند. لوپتگی در سالهای اخیر عملکرد خوبی در سویا داشت اما شروع فصل فاجعه بار باعث شده تا چاره ای جز اخراج وی باقی نماند.

سویا از هفت بازی لالیگا فقط پنج امتیاز کسب کرده و در لیگ قهرمانان اروپا از دو بازی خود فقط یک امتیاز کسب کرده است. پیروزی در زمین اسپانیول و تساوی مقابل ویارئال باعث شده بود تا لوپتگی به ماندن امیدوار شود اما شکست مقابل اتلتیکو باعث شد تا کار مربی اسبق رئال مادرید تمام شود. در حقیقت اخراج لوپتگی اجتناب ناپذیر است.

سویا در این فصل چهار شکست در لالیگا داشته آن هم در حالی که در کل فصل گذشته در 38 بازی لالیگا فقط چهار شکست داشتند. جدایی کاپاروس از تیم ملی ارمنستان باعث شده تا این مربی باتجربه یکی از گزینه های سویا باشد. البته خورخه سمپائولی مربی آرژانتینی که در فصل 17-2016 هدایت سویا را به عهده داشت و مارسو گایاردو سرمربی کنونی ریورپلاته بقیه گزینه ها هستند.

4125