کریمی: صنعت نفت در گذشته تنبل بازی می‌کرد

کریمی: صنعت نفت در گذشته تنبل بازی می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت آبادان در گذشته تنبل بازی می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خوشحال هستم که یک بار دیگر در جمع تیم ریشه‌دار و محبوب صنعت نفت هستم امیدوارم که با تلاش همه بازیکنان و حمایت هیأت مدیره و حمایت همه جانبه هواداران و مسئولان و ارباب جراید بتوانیم یک تیم خوب بسازیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص میزان شناخت از تیم صنعت نفت و عملکرد این تیم نسبت به سال گذشته، بیان کرد: من شناختی نسبت به صنعت نفت فصل پیش‌رو و تیمی که در گذشته هدایت آن را برعهده داشتم کنکاشی نکرده‌ام اما به نظر می‌آید که با توجه به شرایطی که در برهه قبلی وجود داشت تیمی که در گذشته در آن حضور داشتم به لحاظ مهره و شرایط کار زمان مناسب‌تری به دست من سپرده شد. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مشکل من در کار جدید با تیم صنعت نفت عدم وجود زمان لازم برای آماده‌سازی تیم است. صبح روزی که به آبادان آمدم و اولین جلسه تمرین را برگزار کردیم عازم خارج از کشور بودم و این نشان از علاقه من به این تیم است. اما با توجه به سابقه خوبی از این شهر داشتم به لحاظ خدمت به این مردم به آبادان آمدم. من فکر می‌کنم پس از 20 الی 25 روز جا بیفتیم. 

کریمی ادامه داد: ما تغییر زیادی نمی‌توانیم در این تیم ایجاد کنیم و اگر قرار بود در عرض چند جلسه تیم‌ها متحول شوند که همه تیم‌ها از چند هفته زودتر تمرینات خود را آغاز می‌کردند. این تیم نیاز به زمان مناسب و ممارست دارد. اما برای بازی فردا روی مسائل روانی بازیکنان کار کردیم و تمرینات ما بیشتر روی مسئله روحی و روانی بود. در دو روز گذشته روی نقاط ضعف تیم کار کردیم و روز گذشته هم به خاطر نزدیکی دو بازی نتوانستیم روی بازیکنان فشار بیاوریم و مجبور شدیم روی تیم حریف کار کنیم.

وی افزود: به نظرم می‌آید که کار شاید چند درصد بهتر از قبل پیش برود. اگر صنعت نفت امروز خوب بازی نمی‌کند به این خاطر است که نبض بازی در دست یک لیدر خوب نیست. اگر تیم ما یک بازیکنی داشته باشد که در میانه میدان بتوان بر روی او تکیه کرد و گرداننده بازی باشد از این حالت خارج خواهیم شد. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:‌ به خاطر تغییراتی که در نظر گرفته شده هنوز برای بهتر شدن جا داریم و اگر آن یک بازیکن که مدنظر ما است جذب شود کار ما به میزان بسیار زیادی تغییر خواهد کرد. استفاده از موقعیت‌ها توسط تیم صنعت نفت استفاده بهینه نمی‌شود و در این حیطه کم کار شده است و گل زدن سخت‌ترین کار فوتبال است. تیم صنعت نفت یک گلزن و تمام کننده ندارد و باید در این زمینه تلاش زیادی کنیم و اگر زمان در اختیار داشتیم به طور اختصاصی با خط حمله کار خواهیم کرد.

کریمی گفت: در دوره قبلی که تیم صنعت نفت بودم مراحل گلزنی بسیار تمرین و تکرار شده بود و به جایی رسید که دفاع ما در آبادان به پرسپولیس گل زد. بازی فردا غیر قابل پیش‌بینی است و در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرد. در این چند جلسه‌ای که با بازیکنان تمرین برگزار کردیم نقاط مثبت آنها را مورد ارزیابی قرار دادم و سعی کردم با بضاعت موجود کار را پیش ببریم و متأسفانه چند مصدوم هم که تأثیرگذار هستند برای بازی فردا در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بیت سعید از بند مصدومیت رها شده ولی آماده نیست ولی هرچه در توان داشته باشد از او استفاده خواهیم کرد. در کنار همه این مشکلات در بازی‌های گذشته تیم صنعت نفت تنبل بازی می‌کرده و بازیکنان هم بر این موضوع اذعان دارند. باید شمشیر خود را دشت برداریم که اگر برنده نیست شکننده باشد. امیدوارم تمریناتی را که تا امروز برگزار کردیم در بازی فردا تأثیر بسزایی داشته باشد.

7655