صحبت‌های سرمربی آرسنال پس از کسب پیروزی دلچسب در دربی لندن

صحبت‌های سرمربی آرسنال پس از کسب پیروزی دلچسب در دربی لندن

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال معتقد است که آن‌ها با سبک خاص خود موفق به شکست دادن تاتنهام شدند. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته نهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های آرسنال و تاتنهام از ساعت 15 به وقت تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت توپچی‌ها با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز را مال خود کردند. در این بازی گابریل ژسوس، توماس پارتی و گرانیت ژاکا برای آرسنال و هری کین از روی نقطه پنالتی برای تاتنهام گلزنی کرد. با این برد شاگردان آرتتا باز هم صدر جدول را حفظ کردند. 

آرتتا پس از پایان بازی گفت: "از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. می‌دانیم که نمی‌توانیم خودمان را کنترل کنیم و باید احساسات‌مان را بروز دهیم. جدول لیگ برتر نشان دهنده همه چیز است، اما به آن توجهی نداریم."

"بودن در صدر جدول حس خوبی دارد و می‌توانید آن را در بین بازیکنان تیم نیز حس کنید. تیم ما تشنه موفقیت است. هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم، اما می‌دانم که باید در بسیاری از چیزها بهتر شویم. ما هر کاری برای باشگاه آرسنال انجام می‌دهیم و البته سبک و سیاق خاص خود را داریم. امروز نیز با سبک خودمان مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم به مسیر خود ادامه دهیم."

4416