واکنش ستاره رئال مادرید به پاس‌های جادویی مودریچ و روند بی نظیر گلزنی‌اش

واکنش ستاره رئال مادرید به پاس‌های جادویی مودریچ و روند بی نظیر گلزنی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده می گوید که روند خوب گلزنی‌اش با توجه به شرایط بدنی عالی‌ای که دارد، نمی تواند عجیب باشد. او از نقش پاس‌های فوق العاده مودریچ در رئال هم گفت.

به گزارش فوتبالی، فده والورده به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا انتخاب شد. ستاره اروگوئه‌ای شروع فوق العاده‌ای در فصل جاری داشته و در 9 بازی رسمی توانسته چهار گل بزند و دو پاس گل نیز بدهد. به خصوص گل انفرادی او به مایورکا که پس از 50 متر پیشروی و یک شوت تماشایی به ثمر رسید، قطعا نامزد گل برتر فصل خواهد بود. 

به نقل از مارکا، والورده در مورد شرایط خودش در فصل جاری گفت: "از هر لحاظ حس خوبی دارم. هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی در بهترین وضعیت قرار دارم و به سختی نیز تمرین می کنم تا همه چیز برای رئال خوب پیش برود."

"روند گلزنی؟ شاید گلزنی من کمی عجیب به نظر برسد ولی وقتی شرایط بدنی‌تان خوب باشد، می توانید به همه جای زمین بروید و طبعا شانس گلزنی نیز خواهید داشت. گلی که به مایورکا زدم نیز به خاطر توانایی بدنی بالایم بود، ضمن اینکه من همیشه خوب شوت می زنم و در آن صحنه خوش شانس هم بودم که توپ جایی رفت که می خواستم. گل فوق العاده ای بود و همه آن را جشن گرفتیم."

"بازی در کنار مودریچ؟ در رئال هر کسی نقش خودش را دارد. کروس به تیم آسودگی خاطر می دهد. مودریچ با آن پاس های جادویی اش همیشه شما را شگفت زده می کند. هر پاس او می تواند یک موقعیت گل باشد. من به تیم سرعت و انرژی اضافه می کنم و شوامنی هم اطمینان‌بخش ما در کارهای دفاعی است. به بازی در کنار چنین هافبک هایی افتخار می کنم." 

4416