بایرن مونیخ با 4 گل آزمون و یارانش را تحقیر کرد

بایرن مونیخ با 4 گل آزمون و یارانش را تحقیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل بایر لورکوزن موفق شد با حساب سه بر صفر به پیروزی برسد و بعد از 4 هفته ناکامی، دوباره طعم پیروزی را بچشد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته هشتم رقابت‌های بوندس لیگا، تیم‌های بایرن مونیخ و بایر لورکوزن از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، بایرن مونیخ با 12 امتیاز در رده پنجم و بایر لورکوزن با 5 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته بودند. همچنین در این دیدار سردار آزمون از روی نیمکت کار را آغاز کرد. 

در نیمه اول شاگردان یولیان ناگلزمان آتش به پا کردند و در دقیقه 3، لروی سانه با پاس گل جمال موسیالا گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 17 این بار خود موسیالا بود که اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 39 سادیو مانه با زدن گل سوم باز هم روی پاس موسیالا، کار را در همان نیمه اول تمام کرد. 

در نیمه دوم مانه دوباره گلزنی کرد، اما این گل توسط VAR رد شد. در دقیقه 60 سردار آزمون وارد زمین شد، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد و در دقیقه 84 توماس مولر گل چهارم را وارد دروازه مهمان کرد تا بایرن با پیروزی پرگل چهار بر صفر سه امتیاز را مال خود کند. 

4416