رضایت سرمربی چلسی از کار کردن با ستاره سابق آرسنال و بارسلونا

رضایت سرمربی چلسی از کار کردن با ستاره سابق آرسنال و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - گراهام پاتر سرمربی چلسی می‌گوید از کار کردن با پیرامریک اوبامیانگ بسیار راضی است و همچنین دوست دارد به جوانان شانس بازی بدهد. 

به گزارش فوتبالی، پیرامریک اوبامیانگ در فصل گذشته به عنوان کاپیتان آرسنال کار خود را آغاز کرد، اما بعد از دعوا و بحثی که با میکل آرتتا داشت، از این تیم کنار گذاشته شد و به صورت رایگان به بارسلونا پیوست. او در بارسلونا درخشید، اما با آمدن روبرت لواندوفسکی، ژاوی هرناندز دیگر احتیاجی به این مهاجم گابنی نداشت و چلسی از این فرصت استفاده کرد و او را دوباره به لندن آورد. با این حال او فقط 59 دقیقه زیر نظر توماس توخل سرمربی سابقش در دورتموند بازی کرد و این سرمربی آلمانی از کار اخراج شد.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، گراهام پاتر جانشین توماس توخل درباره کار کردن با اوبامیانگ گفت: "بله، من بی صبرانه مشتاق کار کردن با او هستم و تاکنون نیز از این کار لذت برده‌ام. او انسان خوبی است و خیلی روی کارش تمرکز کرده تا بتواند بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. او مثل بقیه بازیکنان دوست دارد بازی کند، گلزنی کند و در اختیار تیم باشد." 

"جوانان؟ همه امیدوارند تا شانس بازی کردن داشته باشند و این طبیعی است. آن‌ها در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده‌اند و اگر به نظرم شایسته بازی کردن باشند، قطعا به آن‌ها فرصت داده خواهد شد."

4416