نشست خبری تن هاگ پیش از دربی منچستر و تقابل با هالند

نشست خبری تن هاگ پیش از دربی منچستر و تقابل با هالند

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.

به گزارش فوتبالی، بعد از شروعی ضعیف در لیگ برتر و پذیرش دو شکست متوالی، منچستریونایتد در هفته های پیش از تعطیلات مسابقات ملی نمایش خوبی داشت و خود را به رده های بالای جدول رساند. پیش از دربی منچستر برابر سیتی، اریک هاگ در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد تیمش برای کسب پیروزی همه کار خواهد کرد. 

او در کنفرانس خبری گفت: "من دربی های زیادی را تجربه کرده ام و می دانم که معنای این بازی چیست و چه رقابتی بین دو تیم در جریان است. من می دانم که این مهم ترین بازی در منطقه منچستر است و همین موضوع من را هیجان زده می کند. شما برای کسب پیروزی در چنین دیداری همه کار انجام خواهید داد. ما در مدت اخیر نسبت به توانایی‌های خود متقاعد شده‌ایم. اگر در ادامه نیز در قالب یک تیم عمل کنیم، می‌توانیم هر حریفی خود را شکست دهیم. ما باید همیشه چنین باوری داشته باشیم و روز یکشنبه و در دربی بیشتر از همیشه به چنین چیزی نیاز داریم."

"هالند؟ ما در دربی مقابل هالند بازی نمی کنیم، بلکه برابر منچسترسیتی به میدان خواهیم رفت." 

"مگوایر؟ من باید هری مگوایر را هدایت و البته از او حمایت کنم و این کار را نیز انجام خواهم داد، زیرا به او مگوایر دارم. او تقریبا 50 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و هری مگوایر از کیفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است، پس همه ما به او ایمان داریم."

"کسب جایزه بهترین مربی ماه؟ همه دستاوردهای ما گروهی بوده و موید آن است که ما در مسیر درستی هستیم. فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و باید به این هدف برسیم. باید بیشتر تلاش کرد، اما در مسیر مناسبی قرار گرفته ایم."

4416