صحبت‌های گواردیولا پیش از دربی حساس منچستر

صحبت‌های گواردیولا پیش از دربی حساس منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با منچستریونایتد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا امروز در شهر منچستر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران درباره دربی روز یکشنبه پاسخ داد. 

"جدال هالند و مارتینز؟ وقتی می‌بینم مردم بازیکنی را به خاطر جثه‌اش کم‌اهمیت می‌دانند برایم جالب است چون او می‌تواند با درخشش در زمین به آنها بگوید ببینید من چه بازیکن خوبی هستم! لیساندرو فوتبالیست بی‌نظیری است. مدافعی با خلصت تهاجمی که قدرت بدنی بالایی دارد. اریک تن‌هاخ او را می‌شناخت و یونایتد بی‌دلیل آن همه پول برای خریدش نداد. اولین بار نیست که لیساندرو مقابل مهاجمان قدبلندتر بازی می‌کند و می‌تواند از پس چنین موقعیتی برآید. مهم باهوش بودن و شجاع بودن است. ولی روی سانترها قد ارلینگ بلندتر است و این یک واقعیت است. باید ببینیم چه می‌شود."

"مصدومان سیتی؟ اگر تصمیم بگیریم با آیمریک لاپورت بازی کنیم این کار را خواهیم کرد. ولی مجبور به استفاده از او نیستیم. ما آکانجی و روبن دیاس و نیتن آکه را داریم که می‌توانند جای خالی آیمریک را پر کنند." 

"اهمیت دربی؟ نمی‌توانیم و نباید تنبل باشیم. در دربی باید احساسات را نشان داد. این خیلی مهم است. ولی قبل از عمل کردن باید مغز ما کار کند و تصمیم بگیرد. باید آرامش داشته باشیم و با آرامش تصمیم بگیریم. کسی که اضطراب دارد به سختی می‌تواند درست تصمیم بگیرد."

4416