چهارمین کنگره بین المللی "فوتبال کلینیک" در تهران برگزار می شود

چهارمین کنگره بین المللی "فوتبال کلینیک" در تهران برگزار می شود

پایگاه خبری فوتبالی- چهارمین کنگره بین المللی فوتبال کلینیک که یک سال بود به دلیل به دلیل پاندمی کرونا برگزار نشده بود؛ پاییز امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، این کنگره 10 روز پیش از آغاز جام جهانی قطر 2022 با شعار "فوتبال، توسعه، صلح" با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. محورهای این کنگره، شعار و موضوع آن به تایید فیفا رسیده است.

علاوه بر وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی عالی فیفا در ایران (ایفمارک) در برگزاری و تولید محتواهای علمی و آموزشی این کنگره نقش و نظارت دارد.

محورهای اصلی این کنگره علمی- ورزشی، شامل موضوع های جالب توجهی شامل: "مدیریت باشگاهی در فوتبال، آسیب های ورزشی و توانبخشی در فوتبال، تغذیه و مکمل های ورزشی در فوتبال، فوتبال و رسانه، مربیگری در فوتبال، ارتقا سلامت در فوتبال، فوتبال، توسعه و صلح، فناوری های نوین در فوتبال و دوپینگ و اخلاق حرفه ای" در فوتبال هستند.

آنطور که پوستر این کنگره نشان می دهد، علاقه مندان می توانند تا تاریخ 30 مهرماه سال جاری مقالات علمی خود را به دبیرخانه کنگره در لینک ارسال مقالات به آدرس www.footballclinic.ir ارسال کنند. 

درصورت پذیرش مقالات به ایمیل نگارنده مقاله، ایمیلی با عنوان تایید دریافت مقاله ارسال خواهد شد که البته به منزله تایید نیست و لازم به تاکید است که مقالات پس از داوری تایید خواهند شد و توسط ایمیل یا تماس تلفنی به اطلاع نگارنده خواهد رسید.

این کنگره از چهارشنبه 18 آبان ماه تا جمعه 20 آبان ماه در تهران، سالن همایش های بین المللی پژوهشکده نفت برگزار خواهد شد.

محل دبیرخانه دائمی کنگره در در مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) مستقر است و علاقه مندان جهت هرگونه سوال می توانند به سایت www.footballclinic.ir مراجعه کنند و یا با شماره های 09199092585 و 09057022585 تماس حاصل کنند.