تورنمنت جالبی که توسط انگلیسی ها پیشنهاد شد؛ جنگ ستارگان!

تورنمنت جالبی که توسط انگلیسی ها پیشنهاد شد؛ جنگ ستارگان!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه تایمز مدعی شده است که احتمال دارد که به زودی یک تورنمنت جدید طراحی شود که در ان منتخب ستارگان لیگ  های انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و المان به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبالی، این نشریه مدعی است که ایده برگزاری این تورنمنت این است که ستارگان لیگ های بزرگ به مصاف هم بروند تا بدین ترتیب بتوان درآمدی نجومی را از حق پخش این بازی به دست  آورد.

تاد بولی مالک آمریکایی چلسی یکی از ایده پردازان اصلی مسابقات "آل استار" در فوتبال است که می خواهد به سبک لیگ های بسکتبال یا راگبی در آمریکا این مسابقات را برگزار کند. تاد بولی بیان کرد:" امیدوارم که لیگ انگلیس کمی از ورزشهای آمریکایی درس بگیرد تا بتواند به خوبی با استفاده از تبلیغات درآمد خود را افزایش بدهد. چرا بازی "آل استار" برگزار نشود؟ همه دوست دارند که درآمدهای لیگ انگلیس بیشتر شود. قطعا رشد فرهنگی خیلی مهم است. مهم است که لیگ انگلیس بتواند درآمد حق پخش خود را در کل دنیا بیشتر کند."

البته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به شدت با این ایده مخالفت کرد و گفت:" اگر زمان چنین کاری مشخص شد، بعدش به من زنگ بزنید و سوال بپرسید. اما نباید فراموش کرد که ورزشهای بزرگ در آمریکا استراحتی چهار ماهه دارند و به همین خاطر مردم خوشحال می شوند که در زمان تعطیلات مسابقات نمایشی برگزار شود. شرایط در فوتبال اما کاملا متفاوت است."

یکی از ایده های تاد بولی این است که منتخب بازیکنان تیم های شمال و جنوب لیگ انگلیس به مصاف هم بروند.

4125