مدیر بارسلونا به دنبال جلسه رو در رو با مسی؛ لئو نزدیک به بازگشت؟

مدیر بارسلونا به دنبال جلسه رو در رو با مسی؛ لئو نزدیک به بازگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان دومنک خبرنگار نشریه ال پریودیکو در روز جمعه مدعی شده است درها به روی بازگشت لیونل مسی به بارسلونا در فصل 24-2023 باز شده است که البته خوان لاپورتا مدیر بارسلونا شخصا در نظر دارد که این انتقال را به سرانجام برساند.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا در تابستان 2021 نتوانست مسی را در بارسلونا حفظ کند و حالا در تلاش است تا لئو را در سال 2023 به نیوکمپ برگرداند. در حقیقت بارسلونا هنوز 35 میلیون یورو به مسی بدهکار است که البته به نظر می رسد که قرار نیست که این مبلغ در انتقال مسی مشکلی ایجاد کند. بارسا امیدوار است که با جدایی بازیکنانی نظیر آلبا و پیکه در تابستان اینده بتوانند  دستمزد مورد نظر مسی را تامین کنند.

این در حالیست که پی اس جی نیز سخت در تلاش است تا قرارداد مسی را تمدید کند و در نظر دارند که پیشنهاد تمدید با دستمزد بیش از 30 میلیون یورو در سال را به او بدهند. در حقیقت الخلیفی شخصا با خانواده بازیکن آرژانتینی تماس گرفته است.

لاپورتا حس می کند که رفتن مسی باعث ضربه خوردن به اعتبارش شده و به همین خاطر می خواهد هر طور که شده بازیکن آرژانتینی را برگرداند که به گفته خوان دومنک در حال حاضر ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا نیز برای این اتفاق چراغ سبز نشان داده است. به گفته این منبع، لاپورتا در نظر دارد که به صورت رو در رو با مسی ملاقات کند تا بتواند اختلافات گذشته را به دست فراموشی بسپرد و مسیر انتقال را تسهیل ببخشد.

4125