رقابت بارسلونا با بزرگان اروپا برای «لوئیز دیاز جدید»

رقابت بارسلونا با بزرگان اروپا برای «لوئیز دیاز جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل رویز وینگر 21 ساله تیم میوناریوس کلمبیا نگاه کل باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است و به نظر می رسد که به زودی وارد فوتبال اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، دنیل رویز در 45 بازی خود در فصل گذشته با هشت گل و یازده پاس گل عملکرد خوبی داشته است. اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا گزارشات مثبتی در مورد بازیکن کلمبیایی دارد که البته تنها مشتری او نیستند. منچسترسیتی و بنفیکا نیز شرایط خرید او را دنبال می کنند و حتی استعدادیاب های خود را فرستاده اند تا عملکرد این بازیکن را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

لوئیز دیاز که در پست وینگر بازی می کند، در لیورپول عملکرد درخشانی داشته است و حالا به نظر می رسد که یک کلمبیایی دیگر قرار است که به زودی وارد فوتبال اروپا بشود و بدرخشد. لوئیز در ابتدا وارد فوتبال پرتغال شد و با درخشش در پورتو درهای حضور در لیورپول را به روی خود گشود که در لیگ انگلیس عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. دنیل رویز نیز به شدت دوست دارد که راه او را ادامه بدهد. رویز در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 4.5 میلیون یورو قیمت دارد و بارسا می داند که می تواند در حال حاضر او را با قیمتی معقول به خدمت بگیرد چرا که ممکن است قیمت وی در سالهای آینده چندین برابر شود.

4125