پرسپولیس - تراکتور، بدون مردان پرانتظار

پرسپولیس - تراکتور، بدون مردان پرانتظار

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس و تراکتور دیدار بزرگ هفته را بدون مهاجم خارجی جدید برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر اخبار دو تیم سرخ فوتبال ایران را از اوایل لیگ برتر رصد کرده باشید، متوجه این موضوع شده‌اید که کادرفنی و هواداران هر دو تیم چقدر به دنبال اضافه کردن یک مهاجم خارجی جدید به ترکیب تیمهای خود بوده‌اند.

پرسپولیسی‌ها درنهایت و پس از کش و قوس فراوان و کسب رضایت یحیی گل‌محمدی با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال به توافق رسیدند. یحیی که از ابتدا راضی به این انتقال نبود، بالاخره موافقت خود را اعلام کرد تا آقای گل اسبق لیگ برتر به جمع پایتخت‌نشینان بپیوندند. تیفوسی‌های پرسپولیسی که بسیار چشم انتظار دیدن زوج مخوف لوکادیا - دیاباته بودند، فعلا و تا یکماه آینده نمی‌توانند این مهاجم را در تیمشان ببینند چرا که شیخ مصدوم شده است.

اما تراکتور و بردیف با وجود جستجوی چندین و چند باره برای جذب یک مهاجم آزاد خارجی هنوز به سر منزل مقصود نرسیده‌اند. جالب اینکه رسانه معتبر دیلی میل انگلیس حتی از مذاکرات پرشورها با اندی کارول مهاجم سابق لیورپول با دستمزدی گزاف خبر داد ولی درنهایت شاهد حضور مهاجمی خارجی در تراکتور نبودیم.

به نظر هواداران دو تیم فعلا باید به داشته‌های کنونی خود بسنده کرده و امیدوار به درخشش خارجی‌های حال حاضر خود باشند. یورگن لوکادیای هلندی که در بازی‌های اخیر در امر گلزنی موفق بوده بی شک در نبود شیخ بار سنگین‌تری بر دوش دارد و البته می‌تواند با درخش دوباره خود برای پرسپولیسی‌ها دلربایی کند. لوکادیا در صورت گلزنی به تراکتور، نام خود را به لیست گلزنان خارجی پرسپولیس جلوی تراکتور نظیر هوار ملا محمد، جری بنگستون و گادوین منشا اضافه خواهد کرد.

در اردوی تراکتور، ریکاردو آلوز که در هفته های اخیر با چهار پاس گل در صدر فهرست بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، پرامید ترین بازیکن تی‌تی‌هاست. همچنین گوستاوو و صفا هادی نیز در صورت درخشش در این دیدار می‌توانند ارزشهای خود را بیش از پیش نمایان سازند. جالب اینکه ادینیو و گیلسون برزیلی، فلاویو لوپز پرتغالی و جاسم کرار عراقی خارجی‌هایی از تراکتور هستند که دروازه رقیب سرخ تهرانی را گشوده‌اند و هر سه خارجی کنونی تراکتور نیز با ملیت‌های مشابه می‌توانند نقطه امید قربان بردیف در آزادی باشند.

1997