کی‌روش دستش را برای ساوتگیت رو نکرد

کی‌روش دستش را برای ساوتگیت رو نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کی‌روش اجازه نداد مهمان ویژه بازی تیم ملی مقابل سنگال، با دست پر از اتریش به انگلیس برگردد.

به گزارش فوتبالی، دومین بازی تیم ملی در اردوی اتریش در حالی برگزار شد که گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، خودش را به اتریش رسانده بود تا اولین حریفش در مرحله گروهی جام جهانی را از نزدیک ببیند اما کارلوس کی‌روش به نسبت بازی با اروگوئه، تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده بود تا ساوتگیت نتواند به شناخت خوبی از تیم او برسد.

سرمربی تیم ملی انگلیس ویژه‌ترین تماشاگر بازی تیم ملی مقابل سنگال بود

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون بازیکنانی بودند که در ترکیب اولیه دیدار با اروگوئه حضور داشتند ولی در شروع مسابقه با سنگال، روی نیمکت بودند.

در مقابل کی‌روش سیدحسین حسینی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، علی قلی‌زاده، میلاد سرلک، سید مجید حسینی و احمد نوراللهی را در ترکیب ثابت تیم قرار داد.

سرمربی تیم ملی در ادامه بازی هم با تعویض‌هایش، تا حد امکان تلاش کرد که دستش برای سرمربی انگلیس رو نشود. البته که نمایش تیم ملی مقابل سنگال، ساوتگیت را تحت تاثیر قرار داده و او در مصاحبه‌ای درباره تیم کارلوس کی‌روش گفته است:"با یک تیم سازمان یافته در دفاع بازی خواهیم کرد. این تیم در فاز تهاجمی هم از مهره‌های خوبی سود می‌برد و در مجموع باید بگویم قرار است با یک تیم خوب روبه‌رو شویم. البته بازی‌ای که من دیدم به نسبت بازی با اروگوئه یک تیم تغییر یافته بود و باید هر دو تیم را مورد بررسی قرار دهم و تیمی که 7 تغییر در بازی دوم در ترکیب به وجود می‌آورد نشان می‌دهد روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارد."

1984