محرمی و حاج‌صفی پای ثابت دو دیدار تدارکاتی در اتریش

محرمی و حاج‌صفی پای ثابت دو دیدار تدارکاتی در اتریش

پایگاه خبری فوتبالی- صادق محرمی و احسان حاج‌صفی پای ثابت تیم ملی ایران در دو مسابقه مقابل اروگوئه و سنگال بودند.      

به گزارش فوتبالی، دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه و سنگال در حالی انجام شد که کارلوس کی‌روش جدا از اینکه تصمیمی روی استفاده از سید پیام نیازمند، صالح حردانی و میلاد محمدی در هر دو مسابقه نداشت، مدافعان راست و چپ خود را ۱۸۰ دقیقه به کار گرفت.

صادق محرمی که پس از هشت حضور پیاپی به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی در مسابقات دینامو زاگرب کرواسی به اردوی اخیر تیم ملی ایران آمده بود، جلوتر از دیگر بازیکنان در هر دو دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال در ترکیب قرار گرفت و در اتفاقی جالب، هر دو بازی را با ۹۰ دقیقه بازی در زمین به پایان رساند.

این مدافع راست که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا یکی از بازیکنان اصلی دینامو زاگرب بود، حالا توانسته نظر کارلوس کی‌روش را هم جلب کند و در دو مسابقه دشوار تدارکاتی برای تیم ملی به میدان برود و نمایش تاثیرگذاری داشته باشد.                              

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی نیز دیگر بازیکنی است که در هر دو مسابقه دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال حضور کامل در زمین داشت و در پُست‌های دفاع چپ و هافبک دفاعی استفاده شد که در هر دو منطقه توانست یکی از بهترین‌ها باشد و در کنار جلوگیری از حملات حریف، یک پاس گل زیبا هم بدهد.

کاپیتان تیم ملی که احتمالا در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز مثل دو دوره گذشته جزو نفرات اصلی کارلوس کی‌روش خواهد بود، در حالی دو بازی کامل برای ایران برابر اروگوئه و سنگال انجام داد که پیش از آن هم در تمام ۵ مسابقه فصل جدید سوپر لیگ یونان در ترکیب آ. ا. ک آتن قرار گرفته بود.

5960