مشخص شدن جدیدترین مصدوم بارسلونا در ال‌کلاسیکو

مشخص شدن جدیدترین مصدوم بارسلونا در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در زمینه مصدومیت ها روزهای شوکه کننده ای را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا روز چهارشنبه اعلام کرد که هکتور بیرین دفاع راست تازه وارد این تیم دچار مصدومیت شده است و باید سه تا چهار هفته از میادین دور باشد. بدین ترتیب این بازیکن همچون رونالد ارائوخو و ژول کنده با ال کلاسیکو وداع می کند و عملا ژاوی را به شوک فرو می برد. البته سرجی روبرتو از مصدومیتش ریکاوری کرده است و به نظر می رسد که فعلا قرار است که در پست دفاع راست قرار بگیرد.

در حال حاضر کریستنسن، اریک گارسیا، جرارد پیکه، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا و بالده تنها مدافعان آماده بارسلونا هستند که در حال حاضر مشکلی برای ال کلاسیکوی 24 مهر ندارند. ژول کنده در بازیهای اخیر در پست دفاع راست قرار گرفته بود اما دچار مصدومیت شده است. رونالد آرائوخو در ال کلاسیکوهای قبلی موفق به مهار وینیسیوس جونیور شده بود و حالا ژاوی کار دشواری برای مهار یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا خواهد داشت.

بارسلونا در حالی به ال کلاسیکو می رسد که قبل از آن دو بازی حساس مقابل اینتر انجام داده است و عملا تکلیف شرایطش در لیگ قهرمانان اروپا نیز تا آن زمان مشخص شده است.


4125