قول جالب مادر رونالدو به هواداران اسپورتینگ

قول جالب مادر رونالدو به هواداران اسپورتینگ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در 31 بازی خود برای اسپورتینگ پرتغال پنج گل و شش پاس گل داشت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو دوران کوتاهی در اسپورتینگ داشت اما همچنان هواداران این تیم خاطره خوشی از او دارند. در حقیقت درخشش رونالدو در اسپورتینگ باعث شد تا به یونایتد برود و بعد از آن به تدریج به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود.

رونالدو در حال حاضر در یونایتد توپ می زند اما در تابستان گذشته شایعاتی در مورد بازگشتش به اسپورتینگ مطرح شده بود. حالا دولورس آویرو مادر رونالدو در این باره صحبت کرده و در مورد احتمال پیوستن کریستیانو به تیم پرتغالی گفت:" این اتفاق ممکن است که رخ بدهد اما نه حالا. امسال امکانش نبود، شاید سال بعد امکان پذیر شود. اگر خدا بخواهد، سال آینده ممکن است که به اسپورتینگ برگردد."

آویرو از طرفی گفت که اگر پسرش کریستیانو به یونایتد نرود، قول می دهد که نوه اش جونیور (پسر بزرگ رونالدو) که در حال حاضر در اکادمی یونایتد بازی می کند به تیم پرتغالی ملحق شود. دولورس در مورد نوه دوازده ساله خود گفت:" اگر رونالدو به اسپورتینگ نیاید، پسرش کریستیانینیو خواهد آمد. قول می دهم. کریستیانینیو جانشین پسرم خواهد بود. اگر قرار به تحقق خواسته های یک مادر و یک مادربزرگ باشد، در آینده نزدیک یکی از این دو به اسپورتینگ ملحق می شود."

4125