کنایه سنگین نیمار به بازیکنی که به وینیسیوس حمله کرد

کنایه سنگین نیمار به بازیکنی که به وینیسیوس حمله کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پی اس جی از هموطنش در رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو راییو کاپیتان مایورکا اخیرا به وینیسیوس حمله کرده بود و گفته بود:"وینیسیوس می تواند برقصد اما حق ندارد که بی احترامی کند و بازیکنان تیم های دیگر تحقیر کند. اما وقتی که به او برچسب "تحریک کننده" می زنند از برگ برنده ای به نام نژادپرستی سوءاستفاده می کند."

صفحه اینستاگرامی شبکه TNT اسپورت در برزیل، صحبت های راییو در مورد وینیسیوس را بازتاب داد و نوشت:" آنتونیو راییو، کاپیتان مایورکا، وینیسیوس جونیور را متهم کرد که از نژادپرستی سوء استفاده می کند." این صفحه از سویی در حمایت از وینیسیوس نوشت:" از رقصیدن دست نکش وینی، ما با تو هستیم."

نیمار تصمیم گرفت که در حمایت از وینیسیوس به کاپیتان مایورکا حمله کند و در پیامی اینستاگرامی نوشت:"راییو کی هست؟" و از شکلک خنده برای تمسخر بازیکن تیم اسپانیایی استفاده کرد.

آنتونیو خوزه راییو آرناس مدافعی 30 ساله و اسپانیایی است که از سال 2016 در مایورکا توپ می زند. راییو در حال حاضر کاپیتان مایورکا است که تجربه حضور در   تیم های آکادمی پوزوبلانکو، بتیس، کوردوبا و اسپانیول را دارد و در سال 2015 به تیم بزرگسالان اسپانیول راه پیدا کرد و بعد از آن به پونفرادینا و مایورکا ملحق شد.

4125