غیبت قطعی دو بازیکن پرسپولیس مقابل تراکتور

غیبت قطعی دو بازیکن پرسپولیس مقابل تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- 2 مهره هجومی پرسپولیس نمی‌توانند قرمزها را مقابل تراکتور همراهی کنند.

 به گزارش فوتبالی، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در حالی قرار است روز یک‌شنبه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند که امید عالیشاه و شیخ دیاباته قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نخواهند بود.

عالیشاه که در جدال با هوادار دچار آسیب دیدگی شده بود این روزها کارهای پزشکی برای بازگشت به تمرینات گروهی را پشت سر می‌گذارد و در روزهای پایانی مرحله آماده‌سازی قرار دارد.عالیشاه چند روز است دویدن دور زمین و تمرینات بدنی زیر نظر کادر پزشکی را اغاز کرده است. دیاباته هم که حداقل تا یکماه آینده امکان بازی کردن نخواهد داشت.

عالیشاه و دیاباته 2 بازیکنی هستند که تراکتوری‌ها خاطرات خوبی از آنها ندارند.

تقابل عالیشاه با تراکتور به واسطه حضور کوتاه مدت این بازیکن در تبریز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی و اتفاقاتی که طی آن پشت سر گذاشت، طی مدت اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است. در آخرین مورد، تقابل فصل گذشته این دو تیم با حواشی زیادی همراه شد که محرومیت عالیشاه را نیز در پی داشت.

دیاباته هم زمانی که در عضویت استقلال بود موفق شد با پیراهن این تیم 5 بار دروازه تراکتور را باز کند و به نوعی گربه سیاه آنها محسوب می‌شود.

سروش رفیعی و سعید صادقی دیگر مصدومان پرسپولیس هستند که قرار است از امروز به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه شوند. اینکه  این دو بازیکن مقابل تراکتور به میدان خواهند رفت یا نه بستگی به نظر گل‌محمدی و میزان آمادگی آنها دارد.

7655