کنایه بازیکن اسبق رئال مادرید به مسی

کنایه بازیکن اسبق رئال مادرید به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی گفته بود که چمپیونزلیگ مشکل ترین تورنمنت است و همیشه تیم برتر برنده نمی شود و حالا گوتی شماره 14 اسبق رئال مادرید جواب وی را داده است.

به گزارش فوتبالی، گوتی شب گذشته در برنامه تلویزیونی "ال چیرینگیتو" حضور پیدا کرد و به صحبت های مسی در مصاحبه با هریستو استویچکوف واکنش نشان داد. مسی در مصاحبه با مهاجم اسبق فوتبال بلغارستان گفته بود:" همه می دانند، هدف این است که چمپیونزلیگ را ببریم. پذیرش حذف سال گذشته خیلی مشکل بود چرا که دو بازی عالی مقابل رئال مادرید داشتیم و به خاطر جزئیات کوچک مغلوب شدیم. بردن چمپیونزلیگ خیلی مشکل است چرا که همیشه بهترین تیم برنده نمی شود و جزئیات کوچک همه چیز را تعیین می کنند. هر اشتباهی ممکن است که باعث حذف تیم تو شود اما آماده این لحظات سخت هستیم و می خواهیم در لحظات سخت، خودمان را نشان بدهیم."

گوتی به صحبت های مسی واکنش نشان داد و با کنایه گفت:" بهترین چه تیمی است؟ چطور می توان بهترین تیم را ارزیابی کرد؟ چه زمانی؟ در یک بازی؟ یک بازی حذفی؟ سه بازی حذفی؟" که جوزپ پدررول مجری برنامه هم در جوابش گفت:" از نظر من بهترین تیم همان تیمی است که قهرمان می شود."

4125