کی‌روش و تعویض‌های موثر جلوی اروگوئه و سنگال

کی‌روش و تعویض‌های موثر جلوی اروگوئه و سنگال

پایگاه خبری فوتبالی- تعویض‌های سرمربی تیم ملی در هر دو بازی دوستانه تیمش جواب داد.

به گزارش فوتبالی، بخش مهمی از ماجراجویی تیم ملی در اتریش مدیون درخشش مهره‌های تعویضی سرمربی پرتغالی بود. کارلوس کی‌روش در دو مسابقه تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال بین دو نیمه دست به تعویض زد و هر دو بازیکنی که به زمین آمدند، موفق به گلزنی شدند.

در بازی اول مقابل اروگوئه پس از اینکه تیم ملی در گلزنی ناموفق بود، کی‌روش مهدی طارمی را به جای سردار آزمون وارد زمین مسابقه کرد و این بازیکن توانست تک گل آن بازی را وارد دروازه یاران سوارز کند تا تعویض طلایی کارلوس کی‌روش در بازی اول باشد.

در بازی مقابل سنگال هم پس از اینکه مهدی طارمی در نیمه اول نتوانست کاری از پیش ببرد و تیم ملی با گل به خودی مرتضی پورعلی‌گنجی از حریف قدرتمندش عقب افتاد، سردار آزمون به جای طارمی وارد زمین شد تا این بازیکن روی پاس زیبای احسان حاج‌صفی گل تساوی تیم ملی را وارد دروازه سنگال کند. البته پورعلی‌گنجی هم تعویضی بود که امروز داخل زمین رفت و به تیم ملی گل بخودی زد اما در ادامه بازی نمایش بدی نداشت.

به این نکته هم اشاره کنیم که این گمانه‌زنی درباره استراتژی کی‌روش مطرح شده که او نمی‌خواهد در جام جهانی از زوج طلایی‌اش در خط حمله استفاده کند و احتمالا یکی از آنها در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود. باید دید در نهایت کی روش در جام جهانی با تک مهاجم بازی خواهد کرد یا سیستم تیم ملی دو مهاجمه خواهد بود.

7655