گزارش ویژه/ آزمون از خط خوردن تا گل زدن؛ فاصله سردار تا باقری، تک رقمی شد

گزارش ویژه/ آزمون از خط خوردن تا گل زدن؛ فاصله سردار تا باقری، تک رقمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که دو روز عجیب را پشت سر گذاشت و در کانون اخبار بود، فقط 9 گل تا رسیدن به تعداد گلهای ملی کریم باقری فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون اجازه نداد کارلوس کی‌روش باز هم از تقابل با سنگال خاطره بدی داشته باشد و با یک ضربه سر دقیق، از سانتر بی‌نقص احسان حاج‌صفی نهایت استفاده را برد و دروازه قهرمان جام ملتهای آفریقا را باز کرد.

آزمون با گلی که در بازی امروز به ثمر رساند ( البته شادی گل نکرد و دیگر بازیکنان تیم ملی هم سعی کردند مثل بازی قبل مقابل اروگوئه شادی نکنند) 41 گله شد تا حالا فاصله گلهای او با گلهای کریم باقری، تک رقمی شود. البته برخی خبرهای تایید نشده و شایعات از خط خوردن او از لیست تیم ملی و حتی اخراجش خبر داده بودند و حتی شایعه آمده بود که او می خواهد به آلمان برگردد، اما کارلوس کی‌روش، آزمون را در لیست بازی و منتها روی نیمکت قرارداد تا او تعویض طلایی سرمربی تیم ملی در این بازی باشد.

مهاجم لورکوزن که در مرحله انتخابی جام جهانی، به تعداد گلهای جواد نکونام رسیده بود و از او عبور کرده بود( سردار جلوی سوریه، سی و نهمین گل ملی‌اش را جشن گرفت تا به نکونام برسد و در بازی مقابل لبنان در مشهد هم چهلمین گلش را جشن گرفت)، حالا برای اینکه به رده دوم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی برسد، فقط نیاز به 9 گل دیگر دارد. اتفاقی که برای ثبت آن، حداقل باید تا جام ملتهای آسیا – که سال آینده در قطر یا کره جنوبی برگزار خواهد شد – صبر کنیم.

گزارش: پانیذ فرحناک