مربی سابق پی‌اس‌جی گزینه جدید تیم ملی انگلیس

مربی سابق پی‌اس‌جی گزینه جدید تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی از زمان ترک پی اس جی با باشگاه های مختلفی در تماس بوده و حالا به نظر می رسد که حتی بحث حضورش در تیم ملی انگلیس نیز داغ شده است.

به گزارش فوتبالی، نتایج ضعیف تیم ملی انگلیس باعث شده تا صندلی گرت ساوتگیت به شدت لرزان باشد و پس از مطرح شدن نام توخل حالا گفته می شود که مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی نیز گزینه ای برای هدایت تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر است.

پس از تساوی آلمان و انگلیس با نتیجه سه بر سه، در روز سه شنبه برخی رسانه های انگلیسی خواستار حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم ملی انگلیس شدند که البته این شایعه را نمی توان چندان جدی گرفت. تلگراف گزارش داده است که پوچتینو روز گذشته در ومبلی حضور داشته و بازی انگلیس و آلمان را از نزدیک تماشا کرده است.  پوچتینو توسط فدراسیون فوتبال انگلیس برای دیدن بازی دعوت نشده بود اما به همراه دستیار و دوستش خسوس پرز در ورزشگاه حضور پیدا کرد. به هر صورت حضور وی شاید به معنی این باشد که فدراسیون فوتبال انگلیس او را به عنوان گزینه ای برای جانشینی ساوتگیت زیر نظر دارد. پوچتینو در لندن زندگی می کند و هر از گاهی برای دیدن مسابقات فوتبال به استادیوم های مختلف می رود.

4125