ستاره یوونتوس در پایان فصل جدا می‌شود

ستاره یوونتوس در پایان فصل جدا می‌شود

سپایگاه خبری فوتبالی - گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که یوونتوس برای فصل 24-2023 روی آنخل دی ماریا حساب نمی کند و در حالی که فقط چند ماه از خرید وی می گذرد، درها را به روی جدایی مهاجم آرژانتینی باز گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که هر چند که دی ماریا در تابستان با اتمام قراردادش به صورت رایگان از پی اس جی به یوونتوس رفت و قراردادی یک ساله امضا کرد، اما به نظر می رسد که قرار نیست که بیش از یک فصل در تورین داشته باشد. در حقیقت یوونتوس در نظر دارد که از فشار دستمزدهای خود کم کند و به همین خاطر خبری از تمدید قرارداد دی ماریا نیست. البته به جز آنخل بازیکنان دیگری نظیر خوان کوادرادو، ربیو، الکس ساندرو و پینسولیو نیز در تابستان با اتمام قراردادشان رایگان جدا می شوند و جایی در آینده تورینی ها نخواهند داشت.

دی ماریا در پنج بازی خود در یوونتوس یک گل زده و یک پاس گل داده و مجموعا 219 دقیقه به میدان رفته است. یووه البته شروع فصل خوبی نداشته و مصدومیت پوگبا یکی از دلایل افت این تیم بوده است. در حقیقت تورینی ها با بازگشت آلگری هم نتوانستند به روزهای اوج خود برگردند. آنها در سالهای اخیر اقتدار خود در فوتبال ایتالیا را از دست دادند و حال و روز چندان خوشی ندارند.

4125