درآمد گریزمان در بارسلونا بیشتر بود یا در اتلتیکو مادرید؟

درآمد گریزمان در بارسلونا بیشتر بود یا در اتلتیکو مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی- درآمد آنتوان گریزمان در بارسلونا کمتر از اتلتیکو مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، به دنبال افشاگری ها در مورد جرارد پیکه و لیونل مسی، آنتوان گریزمان بازیکن دیگری است که درگیر 'بارسا افشایی' های ال موندو شده است.

پیش از این به دلیل مشکلات انضباطی جرارد پیکه جزئیات قرارداد این مدافع وسط با تجربه افشا شده بود. همچنین در مذاکرات قرارداد ۲۰۲۰ لیونل مسی نیز جزئیاتی فاش شده بود.

بنا بر اطلاعات تعجب برانگیز جمع آوری شده درمورد گریزمان توسط مارکا، فوروارد فرانسوی در اتلتیکو مادرید بیشتر از دو سال حضور خود در بارسلونا درآمد داشته است.

درآمد خالص گریزمان در طول ۵ سال با احتساب ۹۸ میلیون یورو درآمد ثابت به علاوه ۷۹ میلیون یورو درآمد متغیر در مجموع به ۱۷۷.۷ میلیون یورو رسیده بود.

گریزمان با توجه به مقدار متغیری که در طول دو فصل حضور خود دریافت کرده، ۴۶ میلیون یورو به دست آورده است درحالی که در اتلتیکو مادرید ۴۰ میلیون یورو به دست آورده بود. با نرخ مالیات ۴۷ درصدی برای افراد با بیشترین درآمد در اسپانیا این مبلغ در بارسلونا به ۲۴.۳۸ میلیون یورو می رسد که به طرز قابل توجهی پایین است.

با اینکه این مقدار همچنان درآمد بالایی محسوب می شود، اما به نظر می رسد گریزمان آن وزنه مالی سنگینی که اکثر افراد انتظار داشتند، نیست.

1471