لوکادیا در نقش گل‌ساز آماده تقابل با تراکتور

لوکادیا در نقش گل‌ساز آماده تقابل با تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم خارجی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نقش گلساز ظاهر شد.

به گزارش فوتبالی، یورگن لوکادیا که روز گذشته در ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور داشت پاس تک گل تیمش را برای محمد عمری ارسال کرد تا این بازیکن جوان زننده گل برتری قرمزها مقابل گل‌گهر باشد.

لوکادیا که قرمزها به او لقب گرگ محوطه جریمه داده‌اند تاکنون موفق شده تا پایان هفته ششم و در 4 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته 4 گل به ثمر برساند تا بعنوان برترین گلزن لیگ برتر فعلا در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد.

این بازیکن بین المللی با نمایشی که در ترکیب تیمش ارائه کرده، تفاوتش را با بسیاری از مهاجمان ایرانی نشان داده است، او حالا به جز گل‌زنی به خاطر تاثیر در ساخت بازی و حملات پرسپولیس،با دادن پاس گل  یک عملکرد عالی در این تیم داشته است تا نشان دهد بازی تدارکاتی و رسمی برای او تفاوتی ندارد.

لوکادیا ثابت کرده شاید دائما در حال دویدن نباشد اما کلاس بازی‌اش به شکل واضحی از همه هم‌تیمی‌ها بالاتر است، شکل بازی این مهاجم هلندی نشان می‌دهد او را نباید فقط با تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، سنجید.

در تصویری که بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس از تمرینات ریکاوری صبح امروز منتشر کرده است، لوکادیا را در کنار محمد عمری مشاهد می‌کنید که پس از یک نمایش فوق العاده مقابل گل‌گهر آماده بازی مقابل تراکتور می‌شوند.