فینالیست چمپیونزلیگ که در سه سال به لیگ دسته دو انگلیس رسید!

فینالیست چمپیونزلیگ که در سه سال به لیگ دسته دو انگلیس رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنی که 214 بازی در تاتنهام انجام داده بود و 29 بازی نیزدر تیم ملی انگلیس انجام داده بود، در آستانه پیوستن به تیم ویگان اتلتیک در لیگ دسته دو انگلیس قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، دنی رز دفاع  چپی است که در سال 2019 در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی تیم پوچتینو قرار داشت که در آن شب تیمش در مقابل لیورپول در مادرید شکست خورد. نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که این بازیکن 32 ساله پس از اتمام قراردادش با واتفورد بدون تیم بود که با پیشنهادی برای انتقال به آاک آتن مواجه شد اما در نهایت تصمیم گرفت که در فوتبال کشورش بماند و در تیم ویگان اتلتیک بازی کند.

بازیکن سابق تاتنهام در تابستان 2021 از تیم لندنی جدا شد و راهی واتفورد شد. وی فصل گذشته فقط 9 بازی در لیگ انگلیس در واتفورد داشت که همه این بازیها قبل از کریسمس بودند و بعد از آن نتوانست برای خود مقصدی پیدا کند. دنی رز که هفت فصل در تاتنهام حضور داشت، به عنوان بازیکنی شناخته می شود که تصاویری از او منتشر شده بود که به دفتر مورینیو می رود و از مربی پرتغالی می خواهد که به او بیشتر بازی بدهد. بدین ترتیب این بازیکن مجبور شد که پس از دوازده سال به لیگ دسته دو انگلیس برگردد چرا که در فصل 11-2010  نیز در بریستول سیتی در لیگ دسته دو انگلیس توپ می زد.

4125