ساعت و تاریخ اولین ال‌کلاسیکوی رسمی 23-2022 مشخص شد

ساعت و تاریخ اولین ال‌کلاسیکوی رسمی 23-2022 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در روز یکشنبه 24 مهر ساعت 17:45 به وقت ایران در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، جذاب ترین بازی فصل فوتبال اسپانیا کمتر از سه هفته دیگر در ورزشگاه برنابئو برگزار می شود. در حقیقت قدرت گرفتن بارسلونا باعث شده تا بازی امسال خیلی خاص تر باشد. رئال و بارسا در حال حاضر با 18 و 16 امتیاز در رتبه های اول و دوم لالیگا قرار دارند و به نظر می رسد که قهرمان لالیگا از دوئل میان این دو تیم مشخص خواهد شد.

رئال مادرید شروع فصل فوق العاده ای با کسب 9 پیروزی متوالی در همه تورنمنت ها داشته است و بارسلونا نیز به لطف چهره های جدیدش همچون کنده، لواندوفسکی و رافینیا به تیمی قدرتمند و خطرناک برای حریفانش تبدیل شده است.  بارسلونا در آخرین ال کلاسیکوی لالیگایی با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد و بازی 24 مهر برای رئال حالت انتقامی دارد. از سویی به نظر می رسد که ساعت بازی نیز به این علت انتخاب شده که برای مردم قاره های آسیا و آمریکا مناسب باشد. در حقیقت این بازی در شرق آسیا در ساعات پایانی شب برگزار می شود در حالی که در قاره آمریکا در ساعات آغازین صبح برگزار خواهد شد که بدین ترتیب عملا کل قاره ها توان تماشای زنده این دوئل جذاب را خواهند داشت.

4125