گاف تاریخی دل‌پیرو در زمان کارشناسی بازی انگلیس و ایتالیا

گاف تاریخی دل‌پیرو در زمان کارشناسی بازی انگلیس و ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - الساندرو دل پیرو بعد از بازی انگلیس و ایتالیا در لیگ ملت های اروپا به شدت مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس پس از این بازی به لیگ B در لیگ ملت های اروپا سقوط کرد. بازیکن اسبق  تیم ملی ایتالیا توسط "کانال 4" دعوت شده بود تا کارشناسی این بازی در سن سیرو را به عهده داشته باشد. در پایان بازی بازیکن سابق یوونتوس مرتکب اشتباه فاحشی شد که این اشتباه در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شد.

دل پیرو در این صحبت ها گفت:" در این بازی تیم ملی انگلیس در زمان موقعیت های مهم همیشه خیلی خوب پرس می کرد به خصوص زمانی که رایت فیلیپس توپ را به حرکت در می آورد."

نکته مهم این جاست که رایت فیلیپس در حال حاضر 40 سال سن دارد و از سال 2017 از فوتبال بازنشسته شده است و از سال 2010 در تیم ملی انگلیس بازی نکرده است. برخی گفتند که منظور دل پیرو بازیکن دیگری به نام "کالوین فیلیپس" بوده است اما نکته این جا بود که کالوین هم درون زمین نبود چرا که ساکا و بلینگام در این بازی در میانه زمین قرار گرفتند. 

یک کاربر توییتری به کنایه نوشت:" شاید دل پیرو اشتباهی داشته تکرار یکی از بازیهای جام جهانی 2006 را می داده است!" کاربر دیگری هم نوشت:" نمی دانم دل پیرو چه می دیده اما مطمئنم که یکی از بازیکنان ما را اشتباهی رایت فیلیپس صدا زد."

4125